تو خود حجاب خودی1
نوشته شده توسط : امین ایران

تو خود حجاب خودی1

شما هم اکنون در رویا و خیال زندگی می کنید و برای رشد کردن لازم است رنج گذر کردن از این رویاها و توهمات را به جان بخیرد. رویاهای شما ممکن است بسیار زیبا و دوست داشتنی باشند ولی واقعی نیستند و نمیتوانند هیچ کمکی به شما بکنند. میتوانید در رویاهایتان خود را پادشاه ببینید ولی همان گدای قبلی باقی خواهید ماند. بزودی صبح فرا می رسد و باید از خواب بر خیزد و چشمان خود را باز کنید و رویا هایتان را فراموش کنید و متوجه خواهید شد که همان گدای قبلی هستید... گداها همیشه در خواب می بینند که پادشاه شده اند.
تمامی وانمودهای شما رویا هستند و شما را از حقیقتی که همیشه با آن رو در رو هستید منحرف می کنند. ولی تا چه زمانی می خواهید به این رویاها ادامه دهید و این عمل برایتان چه سودی دارد؟
تنها ریاضتی که من می شناسم گذر کردن از مراحل رنج آور این رویاها و رویارو شدن با حقیقت است. اگر چنین کنید دیگر نیازی نیست  بر تختهای پر میخ بخوابید و خودتان را شکنجه دهید؛ این کارها حماقت محض است. تنها ریاضت سودمند مواجه شدن با مسائل به گونه ای است که هستند و دانستن این که رویاهای ما تنها رویا هستند و واقعیتی در آنها وجود ندارد.
گذر کردن از این رویا و رویاروی با حقیقت، همانا گذر کردن از دروازه ای است که به تغییر و تحول شما می انجامد.
به هر قیمتی که شده به مسائل به طور واقعی همانگونه که هستند – نگاه کنید. اگر احساس می کنید با این کار غرورتان جریحه دار شود و از بین برود، براید سودمندتر خواهد بود. اگر با نگاه کردن به خودتان همانطور که هستید، احساس می کنید همچون یک حیوان هستید، هیچ اشکالی ندارد، با آن مواجه شوید زیرا این چیزی است که واقعا هستید. اگر به این ترتیب موقعیت اجتماعی تان به خطر می افتد، هیچ اشکالی ندارد. اجتماع چیزی نیست مگر مجموعه ای از افرادی که همگی کمابیش همانند شما هستند.

 امین ایران(dr_lucifer60@yahoo.com)





:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 10 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: